realemma

Alla inlägg under maj 2013

Av Emma Andersson - 31 maj 2013 22:48

Som jag sa i förra inlägget så var det inte en vanlig torsdag igår. Jag var nämligen på Södra skolan som "kanske" kommer vara min nya skola i höst. Det var rätt OK där faktiskt!

Om ni har några frågor angående det här så är det bara att fråga på!

Av Emma Andersson - 30 maj 2013 20:45

Idag så har det inte vart någon vanlig torsdag,men jag kommer att berätta mer imorgon...

Av Emma Andersson - 26 maj 2013 20:47

Tänkte berätta lite om denna vecka,så jag kör väll! Den här veckan har vart rätt OK.
Den första händelsen var i tisdags då vi var på vikatipen (en återvinnings station) Det var inte så roligt på själva platsen, enligt mig,men när vi var på bussen så hade vi en bra busschaufför! Vi fick välja låtarna och så hade vi hög musik, det blev Justin Bieber (ursäkta om jag stava fel..)

I fredags så hade vi orientering i skola, det gick rätt så bra för mig! Och eftersom vi hade cykel när vi skulle ta oss till elljusspåret så bestämde jag mig för att cykla hem och det är ca 10-12 km (1- 1.2 mil). Men jag kanske kommer göra det imorgon också.

I lördag-igår så "fyllde" Sköldinge IF 90 år så jag var där och kollade lite och hade dansuppvisning, på ena låten hade vi soldatkläder och vi var barfota..

I dag (söndag) så är det morsdag och jag har gett mamma lite saker som bla. blommor,sen har jag också ätit tårta. Gott gott!
----------------------------------------------
Ursäkta att det blev rätt så mkt text!!

Av Emma Andersson - 26 maj 2013 20:46

Tänkte berätta lite om denna vecka,så jag kör väll! Den här veckan har vart rätt OK.
Den första händelsen var i tisdags då vi var på vikatipen (en återvinnings station) Det var inte så roligt på själva platsen, enligt mig,men när vi var på bussen så hade vi en bra busschaufför! Vi fick välja låtarna och så hade vi hög musik, det blev Justin Bieber (ursäkta om jag stava fel..)

I fredags så hade vi orientering i skola, det gick rätt så bra för mig! Och eftersom vi hade cykel när vi skulle ta oss till elljusspåret så bestämde jag mig för att cykla hem och det är ca 10-12 km (1- 1.2 mil). Men jag kanske kommer göra det imorgon också.

I lördag-igår så "fyllde" Sköldinge IF 90 år så jag var där och kollade lite och hade dansuppvisning, på ena låten hade vi soldatkläder och vi var barfota..

I dag (söndag) så är det morsdag och jag har gett mamma lite saker som bla. blommor,sen har jag också ätit tårta. Gott gott!
----------------------------------------------
Ursäkta att det blev rätt så mkt text!!

Av Emma Andersson - 22 maj 2013 07:11

Hej! Jag har inte vart så bra på att uppdatera något den senaste tiden, men hoppas att ni har klarat er ändå (det har ni säkert ;)) Idag i skolan så väntar ett SO- prov i historia. Historia är inte det bästa ämnet direkt, enligt mig. Men jag tror att det kommer gå ganska bra iallafall!
Hoppas ni får en bra dag!

Av Emma Andersson - 18 maj 2013 23:00

Tjenare! Igår så hann jag tyvärr inte blogga något, för att efter skolan så åkte jag hem till Linnea (BFF). Vi va en stund och sen så gjorde vi i ordning oss till discot, och eftersom att Linneas mamma jobbar där ibland så får Linnea stå i kiosken, om hon vill. Och det ville hon så då fick jag också göra det!:)
Nu så sitter jag framför TV:n och kollar på ESC (finalen), hihi så nu så ska jag fortsätta!
Heja Sverige!

Av Emma Andersson - 15 maj 2013 18:03

Presentation


Välkomna till min blogg!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag skriva/berätta om?
 10-dagars
 Tips
 Hiss/diss
 Om dagen
 Vad som händer i skolan
 Nageldesigner
 Mina prylar (olika), tex nagellack (dåligt förslag kanske?)
 Dagens blogg
 Dom bästa redigeringssidorna
 Övrigt, skriv i kommentarerna/frågerutan

Tack för att just Du läser min blogg!

 

Min Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards